Lid worden?

Nieuwsgierig geworden? Kom gewoon een keertje kijken en meedoen! Alles mag en niets moet. De eerste drie keer kan er vrijblijvend mee worden gedaan, laat je het ons wel eerst even weten dat je komt? Bij welke speltak wilt u een keer komen kijken en meedoen?

Mocht u zich definitief willen inschrijven en deel uit maken van onze geweldige vereniging, vul dan snel het onderstaande formulier in om uw lidmaatschap compleet te maken! Voor meer informatie over de contributie kunt u terecht op de contributie pagina of door op de knop hiernaast te klikken.

Inschrijfformulier

Lijkt jou het ook leuk om lid te worden van Scouting Bleiswijk? Of lijkt het je super om leiding te geven aan een enthousiaste groep kinderen? Download dan onderstaand inschrijfformulier en vul deze volledig en correct in. Dit formulier dient ter bevestiging van de inschrijving of ter controle van de gegevens van het ingeschreven lid.

Nadat je het inschrijfformulier geprint en ingevuld hebt, kun je deze inleveren bij de speltakleiding.

Inschrijfformulier Scouting Bleiswijk
PDF – 159,8 KB