De Welpen zijn jeugdleden tussen de 7 en 11 jaar. De welpen hun Scoutingspel is gebaseerd op het Jungle Book verhaal; de welpen spelen in de Jungle en verkennen elke week een nieuw activiteitengebied. Elke leiding binnen de speltak draagt een naam van één van de Junglebook Dieren.
Onze jeugdleden leren hier spelenderwijs samenwerken in groepjes, welke wij toepasselijk, “nesten” noemen. We gaan met de Welpen graag het bos in, maar doen ook activiteiten in en rondom ons clubhuis. Door het jaar bouwen we met deze activiteiten voornamelijk het (zelf)vertrouwen van de leden op. Dit doen we vooral om het jaar uiteindelijk af te kunnen sluiten met een super gaaf zomerkamp!

Voor de Welpen hebben we maar liefst twee speltakken:
De Aquahorde hebben hun opkomsten op de vrijdag van 19.00 tot 21.00 uur
De Bandarloghorde hebben hun opkomsten op de zaterdag van 10.00 tot 12.00 uur

De activiteitengebieden van de Jungle zijn:
De Raadsrots - identiteit
Het Wolvenhol - veilig en gezond
De Khaali Jagah vlakte - sport en spel
Haveli, het mensendorp: samenleving
De ruïne Emaarate - internationaal
De Talaab-Poel - buitenleven
De Guhagrotten - expressie

De Nishaaniplaats - uitdagende scoutingtechnieken

Contactgegevens Welpen

Heeft u interesse, vragen na het lezen van het bovenstaande en/of lijkt het u of uw kind leuk om een keer met een opkomst mee te kijken? Vul dan snel onderstaand formulier in!

Aquahorde (vrijdagavond)

Bandarloghorde (zaterdagochtend)