Steun ons!

Wilt u als ouder ook een steuntje bijdragen?

Onze vereniging is erg blij met betrokken ouders. Wilt u zich een beetje extra inzetten voor de vereniging of meer gebonden zijn? Dan kunt u zichzelf altijd aanmelden via de contactpagina voor de volgende activiteiten:
- Schoonmaakhulp

- Was-ouder (voornamelijk thee/handdoeken)
- Leiding-Inval app
- Plusscouts

Sponsorkliks

Op de website van Sponsorkliks verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com en Zalando. Elke aankoop bij één van deze bedrijven levert Scouting Bleiswijk een commissie op zonder dat u extra hoeft te betallen, het kost u dus helemaal niets. Ditzelfde geldt voor diverse restaurants en andere eetgelegenheden, via Scouting Bleiswijk kunt u terecht bij 4500 restaurants waarbij u bij elke bestelling of reservering onze vereniging sponsort.
Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar ook nog heel lekker!

Klik hier om op de Sponsorkliks pagina te komen:

Als laatst zijn bedrijven die een steentje willen bij bedragen aan onze vereniging ook van harte welkom natuurlijk. Mocht u hiertoe interesse hebben kunt u contact opnemen via de contactpagina. Hieronder staan een aantal bedrijven die u al voor waren en wij onder andere op deze manier willen bedanken!